Българска компания създаде първата система за облачен кол център

Velox Cloud Contact Center позволява създаването на комплексни колцентрове без да се налага закупуване на собствени сървъри, оборудване и телефонни централи

Българска компания създаде първата система за облачен кол център
2339 ~ 2 мин. четене

Българският системен интегратор Велокс представи първата по рода си система за „облачен“ контакт център, която предоставя всички функционалности за един модерен контакт център, без да се налага клиентът да закупува собствени сървъри, оборудване и телефонни централи.

Velox Cloud Contact Center ще се предлага и под наем като услуга. Системата комбинира най-иновативните решения за обединени комуникации в света със собствени разработки и е насочена към компании от аутсорсинг индустрията, телекомуникационни оператори, банки, електронни магазини, колекторски фирми и други организации, които разполагат с екипи за маркетинг, продажби или поддръжка по телефона.

"Сред основните предимства на облачния контакт център е, че той се използва под наем, а клиентът заплаща единствено месечен абонамент, което елиминира всички капиталови разходи за хардуер, софтуер, захранване и скъпо струващ персонал по поддръжката. Няма и разходи за ъпгрейд на софтуера, а клиентът във всеки момент получава най-новите версии на приложенията, без да се налага да мисли за тяхното обновяване", коментира Николай Калчев, основател и управител на системния интегратор Велокс.

По думите му непрекъсваемостта на услугата е гарантирана, защото комуникационната система се намира в надежден център за данни и единственото, което трябва да се осигури, е резервирана свързаност към нея.

Друго важно предимство на системата Velox Cloud Contact Center е, че тя позволява на компаниите да се разрастват много по-лесно и по-гъвкаво, защото при увеличаване броя на телефонистите могат просто да добавят още няколко работни места към своя абонаментен план. Често при традиционните телефонни централи това изисква инвестиции в по-скъпа централа и повече оборудване, което не се използва оптимално.

Ако се налага ограничаване на персонала, компанията може просто да премахне съответния брой потребители от кол център системата и веднага ще престане да плаща месечен абонамент за тях. Velox Cloud Contact Center позволява на бизнеса да се разраства успоредно с разширяването на използващите го компании.

Системата може лесно да се интегрира със съществуващи телекомуникационни решения, при което компаниите не губят вече направените инвестиции.

Подкрепи Economic.bg