Българската банка за развитие обявява конкурс за нова корпоративната визия
В него могат да участват криейтив агенции и индивидуални дизайнери

Българската банка за развитие (ББР) обявява конкурс за ребрандинг на компанията и обновяване на корпоративната си визия. Повод за промяната е 20-годишният юбилей на банката, който ще бъде отбелязан през 2019 г.
Конкурсът е открит като целта е да се създадат нови графични знаци (логотипи), представящи единната визия на Групата на ББР, включваща банката и трите ѝ дъщерни дружества – Националният гаранционен фонд, Микрофинансиращата институция „Джобс“ и Фондът за капиталови инвестиции, който ще стартира в началото на 2019 г.
В конкурса могат да вземат участие криейтив агенции, както и индивидуални дизайнери. Срокът за изпращане на предложенията е до 3 декември, а жури ще определи трите най-добри предложения, за които е предвиден награден фонд. Повече за конкурса може да намерите ТУК.
Създаването на нова, единна визия на Групата на Българската банка за развитие кореспондира с темпа на развитие на финансовата институция, чиято мисия е да бъде партньор на бизнеса в неговия растеж, да допринесе за конкурентоспособността му в бъдеще и да спомогне за изграждането на екосистема, която благоприятства предприемачеството.
Българската банка за развитие е създадена през 1999 г. и е 99.9% собственост на българската държава. Това е единствената българска банка, която освен директно финансиране, предоставя ресурс и чрез други кредитни институции. ББР е най-добре позиционираната банка в страната за привличане на средства от международни партньори.
Основен фокус в дейността й са инвестициите в ключови сектори на българската икономика – микро-, малки и средни компании, енергийна ефективност, земеделие, градска инфраструктура и общини, проекти с национално и регионално значение.