БАР обяви победителите в BAAwards 2019

Рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти се включиха в конкурсите тази година

БАР обяви победителите в BAAwards 2019

Снимка: BAAwards

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи конкурсната част в 6-тото издание на BAAwards 2019. Наградените бяха представени вчера на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“ и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.

Тази година заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели.

Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019:

Рекламодатели:

Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“.

Златна награда: Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България
Сребърна награда: Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA

Категория: „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда: Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд
Сребърна награда: Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България

Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда: Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД
Сребърна награда: Dove търси историите на истинската красота - Юниливър  

Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда: Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA
Сребърна награда: Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe  
 
Комуникационни агенции:

Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда: Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION
Сребърна награда: А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia
 
Категория „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда: Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда: Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog
Сребърна награда: The Great Swap – агенция Маккан София ООД

Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда: Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED
Сребърна награда: Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД

Студентските отбори разработваха проекти на тема:

„Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Награди спечелиха:

Златна награда: Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова
Сребърна награда: Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

„Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019.  За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Коментари: 0