BMW предупреди, че печалбата ѝ ще падне
След изявлението акциите на автопроизводителя поевтиняха
~ 1 мин.
BMW предупреди, че нетната ѝ печалба тази година ще се понижи. Досега германският автопроизводител не очакваше ръст, но не очакваше и спад. Негативните прогнози на германския автопроизводител се дължат на ожесточената конкуренция при цените след обявяването на нови правила за емисиите, пише Reuters.
Акциите на BMW поевтиняха с около 4% след изявлението на компанията. Чрез предупреждението си тя се присъедини към Daimler и редица други производители, които по-рано тази година обвиниха световните търговски конфликти и въвеждането на стандарти против замърсяване за очаквания спад на печалбите си.
Автопроизводителят отбелязва, че изпреварва конкурентите си Volkswagen и Daimler по продажби на автомобили, които отговарят на новия Световен стандарт за хармонизирани леки превозни средства (WLTP), но въвеждането на новите правила е довело до проблеми с доставките и неочаквана конкуренция при цените.
Представянето на WLTP накара някои автопроизводители да премахнат от шоурумите своите модели, които не отговарят на новия стандарт, принуждавайки ги да правят отстъпки за други модели, за да си запазят пазарния дял.
Международните търговски спорове, които доведоха до повишаване на вносните мита, също подхранват несигурност у пазарите, отбелязват от BMW. В резултат годишната нетна печалба на компания се очаква да се понижи.
Акциите на BMW поевтиняха с около 4% след изявлението на компанията. Чрез предупреждението си тя се присъедини към Daimler и редица други производители, които по-рано тази година обвиниха световните търговски конфликти и въвеждането на стандарти против замърсяване за очаквания спад на печалбите си.
Автопроизводителят отбелязва, че изпреварва конкурентите си Volkswagen и Daimler по продажби на автомобили, които отговарят на новия Световен стандарт за хармонизирани леки превозни средства (WLTP), но въвеждането на новите правила е довело до проблеми с доставките и неочаквана конкуренция при цените.
Представянето на WLTP накара някои автопроизводители да премахнат от шоурумите своите модели, които не отговарят на новия стандарт, принуждавайки ги да правят отстъпки за други модели, за да си запазят пазарния дял.
Международните търговски спорове, които доведоха до повишаване на вносните мита, също подхранват несигурност у пазарите, отбелязват от BMW. В резултат годишната нетна печалба на компания се очаква да се понижи.