Burger King сменя логото си след повече от 20 години
То е в ретро стил и напомня за старо такова, използвано от 1969 до 1999 г.

© ECONOMIC.BG / Unsplash
Burger King реши да се раздели със старото си лого и създаде ново такова след повече от 20 години. То е повлияно от ретро стилистиката и бе официално представено в четвъртък. Скоро ще бъде поставено на униформите на служителите на компанията, опаковките на храните, както и на самите ресторанти, които предстои да променят своя облик, отбелязва CNN.
Основната разлика е, че след редизайна се премахва синята крива, която Burger King използва от 1999 г. насам. Новото „минималистично лого безпроблемно отговаря на развитието на марката във времето“, уточняват от компанията. Визията му също така отдава почит към 64-годишната история на бранда, тъй като обновеният външен вид имитира старо лого, използвано от 1969 до 1999 г.
Клиентите веднага ще забележат обновлението в рекламите, надписите и опаковките. Ребрандирането на 19-те хиляди ресторанта в световен мащаб обаче ще отнеме няколко години.
Снимка: Burger King Corporation