Вдъхновен от България Hyatt планира мащабна експанзия на Балканите
Страната се превърна в най-големия източноевропейски пазар на оператора само за три години
Луксозният хотелски бранд Hyatt Regency планира да открие пет нови хотела в Румъния, Албания, Сърбия и Хърватия до 2027 г. Плановете за експанзия на брандът на Балканите са продиктувани от успеха на компанията в региона на Централна и Източна Европа и особено в България, която се превърна в най-големия източноевропейски пазар на оператора само за три години.
Хотелския бранд навлезе на българския пазар през 2020 г. с откриването на Hyatt Regency Sofia. Към момента Hyatt вече управлява шест обекта, а откриването на седмия е планирано за 2025 г.
Миналогодишното откриване на първия курорт Hyatt Regency и успешното въвеждане на марките от Inclusive Collection в България демонстрират бъдещия потенциал за растеж на нашия развлекателен и курортен бранд на Балканския полуостров“, коментира Мишел Мороу, новоназначеният управляващ директор за северната част на ЕAME.
Новите проекти на Hyatt включват емблематични дестинации като Hyatt Regency Aro Palace в Брашов, Румъния, Hyatt Regency Zadar Maraska в Хърватия, Hyatt Regency Tirana в Албания, Hyatt Regency Palase Resort & Spa в Албания и Hyatt Regency Novi Sad в Сърбия, които ще подсилят позицията на бранда в сферата на лукса и развлеченията в региона.