Българската „KT Интернешънъл“ става ексклузивен производител за Европа на KT&G
Лицензът на пловдивското дружество е за производство и дистрибуция на продуктите на корейския гигант
Българската компания за производство на тютюневи изделия „KT Интернешънъл“ става ексклузивен представител за Европа на корейския тютюнев гигант KT&G. Лицензът е за производство и дистрибуция на продуктите на фирмата.
Споразумението между двата тютюневи гиганта предвижда изключителни права за производство и търговия на продуктите на KT&G в ЕС за период от три години.
Двете компании вече са начертали ясен бизнес план за навлизане на европейските пазари, включително и чрез една от най-продаваните марки на KT&G в суперслим сегмента.
KT&G е водещият производител на цигари в Южна Корея и пети в света по обем на продажбите, които достигат 4 млрд. евро.
Българската „KT Интернешънъл“ е независим европейски производител на тютюневи изделия с централа в Пловдив. Българското дружество, което оперира съгласно всички стандарти и регулации на Европейския съюз, разполага с първокласни производствени мощности от световна класа. През годините компанията успя да изгради репутация като един от най-динамично развиващите се участници на световния тютюнев пазар, а модерната фабрика, построена през 2014 г., гарантира световно качество на продуктите. Дружеството е наследник на 150-годишна традиция и продава в 70 страни на 4 континента.
„За нас споразумението с утвърден международен партньор, като „KT Интернешънъл“, е важна стъпка от развитието на компанията. След силното ни пазарно присъствие в Азия, Африка, Близкия изток и Латинска Америка, сега е време да разширим и утвърдим присъствието си в Европа“, посочва генералният мениджър на европейския офис на KT&G Чад Сул.
Нашата обща стъпка към Европа е началото на една дългосрочна синергия за двете компании. Бизнес моделът на сътрудничество между два континента гарантира конкурентните ни предимства, а допълващите се портфолиа от марки – забележителен пазарен успех. Гледаме напред към едно дълго и ползотворно партньорство, коментира Стюарт Бюканън, tърговски директор на „KT Интернешънъл“.