Димитър Бакалов от VP Brands International с награда „Финансов директор на годината“
Мениджърът бе отличен за развитие на финансовата функция в организацията
Финансовият директор на най-големия производител на вина и високоалкохолни напитки у нас VP Brands International Димитър Бакалов спечели награда от конкурса „Финансов директор на годината“ (CFO of the year). Той надделя в категорията „Стратегия за развитие на финансовата функция“. Конкурсът се организира за пета поредна година от консултантската компания EY Bulgaria. Това е първа номинация и награда за финансовия директор на VP Brands International. Критериите за избор на победителите включват задълбочена оценка на финансови резултати, конкретни казуси от работата, етични въпроси, корпоративно лидерство, ценности и ключови екипни инициативи.
„Благодаря за тази награда. Приемам я като признание за усилията на моя екип и всички колеги във VP Brands International. Корпоративният бизнес е отборна игра – затова успехите идват, когато се справяме с предизвикателствата заедно.“, сподели още мениджърът. Димитър Бакалов бе сред финалистите и в друга категория – „Ликвидност и риск“.
Преплитането на управленски и лидерски умения с професионалната експертиза на финансовия директор е в основата за развитието на финансовата функция, според него. Вярва, че една от най-важните предпоставки за успех е да обичаш това, което правиш и да работиш с хора, които също обичат работата си. През годините Димитър Бакалов постепенно развива финансовата функция на VP Brands като процеси и екип, е общото заключение на журито. Той успява да извърви целия път във финансовата функция на VP Brands – стартира кариерата си там от 2012 г, а от януари 2017 заема позицията главен финансов директор. В конкурса взеха участие финансови директори от различни сектори на икономиката: производство, услуги, търговия, бързооборотни стоки, банки и финансови институции.
VP Brands International е ключов производител на вина и високоалкохолни напитки у нас. Основните й марки са сред лидерите по пазарен дял в категориите ракия, водка, уиски, мастика, мента. Компанията разполага с модерни производствени мощности в Съединение, Катуница и Пещера и продава успешно на над 40 пазара в целия свят.