„Дир.бг“ навлиза на телевизионния пазар

Интернет порталът купи мажоритарен дял в два нишови канала

„Дир.бг“ навлиза на телевизионния пазар

Снимка: Дир.бг

2216 ~ 1 мин. четене
Автор: Economic.bg

Българският онлайн портал "Дир.бг" придоби 51% от „Ефишънси Фърст Медия“ ЕООД – компанията собственик на уелнес телевизията WNESSTV и новия кулинарен канал Soul&PepperTV, който ще стартира на 1 юли. Като съдружник във фирмата с 49% дял остава основателят и управляващ директор на телевизията Иван Тодоров.

В съобщение до медиите от "Дир.бг" посочват, че стратегическата цел е да се позиционират като мултиплатформена медия "чрез навлизането в нишови телевизионни проекти с добър потенциал за развитие със собствено ексклузивно съдържание".

С тази сделка интернет порталът навлиза на телевизионния пазар, а "Ефишънси" ще разшири аудиторията си онлайн. Това дава възможност за синергия между телевизия и онлайн, доказана в последните години със своята ефективност,  Зрителите  и потребителите ще могат да получават ежедневно ново и ексклузивно съдържание, а рекламодателите точно таргетирана и нишова аудитория в най-търсените сегменти, се посочва в съобщението.

Подкрепи Economic.bg