Политика
20
dm и Garnier събират благотворително капачки за детска болница
Екипът на Economic.bg също се включва в кампанията \"Капачки за усмивки\"
2777
~ 1 мин. четене
Козметичните брандове dm България и Garnier България стартират съвместна благотворителна кампания „Капачки за усмивки“. Специални кутии за пластмасови капачки ще бъдат поставени във всички 71 магазина на dm из цялата страна. Чрез събирането и рециклирането на пластмасови капачки ще бъде подкрепена детска болница. Тази инициатива ще помогне за повишаване на осведомеността относно опазването на околната среда, смятат организаторите.
Кампанията ще продължи една година и всеки може да се включи като вместо да изхвърля пластмасовите капачки, може да ги събира в специално обозначени за тази цел кутии. Екипът на Economic.bg и списание „Икономика“ също ще се включат в кампанията.
Всички средства, набрани от рециклирането на капачките, ще бъдат дарени на „Специализирана болница за активно лечение по детски болести – проф. д-р Иван Митев“ ЕАД – София. Парите ще бъдат използвани за закупуване на специализирана медицинска апаратура, съобразно нуждите на лечебното заведение.
„Изключително сме щастливи да стартираме кампанията „Капачки за усмивки“ в партньорство с dm. Ние в L’Oreal Group и всички наши брандове, включително Garnier, вярваме, че активната социална политика и отговорното поведение вече не е само морално задължение за бизнеса, но и единственият възможен път напред“, коментира Бриджит Стрелър, генерален мениджър на L’Oreal България.
За старта на кампанията управителят на dm България Евелина Великова обясни, че вярва в успеха на кампанията тъй като едно малко усилие ще бъде голяма крачка напред в осигуряването на по-добри условия за лекуване на децата.