Драстично свиване на рекламните бюджети би било грешка

Международните награди Effie ще бъдат връчени на български компании за 15-а година 

Грета Колева, управляващ директор на Graffiti BBDO и Proximity Sofia:

Драстично свиване на рекламните бюджети би било грешка

© ECONOMIC.BG / Личен архив

~ 5 мин.
Автор: Мирела Вавова Мирела Вавова

Как реагира на продължаващите икономически и геополитически трусове иначе чувствителният рекламен пазар и защо тъкмо в момент на турбуленции е важно бюджетите да не се свиват? Отразява ли се кризата на доверието у социалните мрежи върху решенията на родните рекламодатели? Как се разви българската индустрия през годините и какво предстои пред нея? Тези и други въпроси коментира пред Economic.bg Грета Колева, управляващ директор на Graffiti BBDO и Proximity Sofia. За 15-а година подред тя е член на журито на престижните награди „Effie България“. Повече за новостите в тазгодишния конкурс и предизвикателствата пред индустрията – четете в интервюто с нея. 

Грета Колева има над 20 години професионален опит в сферата на маркетинговите и корпоративни комуникации, и в комуникациите за изграждане на работодателска марка. Изграждала е комуникационните стратегии на водещи компании в сферата на банковия и ИТ сектор, сектора на ритейл и бързооборотни стоки. В професионалния си път заема различни ключови позиции в BBDO Group, водеща комуникационна група на пазара, многократно отличавана с награди за ефективна комуникация от EFFIE България. Жури в първото издание на Effie Global Best of The Best Awards, многократен член на журито на EFFIE България и EURO EFFIE. Гост-лектор в EFFIE Workshop, Рекламна академия на НБУ, Денят на Бернайс и други.“

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /  Viber  /  Instagram  /  Twitter  /  Threads