Facebook ще пуска новини от ABC
Клиповете ще се наричат Facecast и ще са с ексклузивно съдържание до 1 минута

~ 1 мин.
Facebook е постигнала споразумение с известната американска телевизионна компания ABC, съгласно което в социалната мрежа ще започне излъчването на кратки новинарски клипове.
Това е поредният ход в стратегията на Facebook за привличане на повече актуално съдържание от традиционните медии в социалната мрежа.
Клиповете ще бъдат с продължителност една минута и ще се наричат Facecast. За тях Facebook и ABC ще подготвят ексклузивно съдържание, което няма да може да се види другаде.
Facecast клиповете ще бъдат качвани във Facebook страницата на ABC всеки уикенд и ще съдържат обзор на актуалните новини, икономически данни, анализ на горещи теми и тенденции, както и кадри зад кулисите на новинарското студио на АВС.
Видео съдържанието ще използва видео платформата на Facebook и ще бъде специално оптимизирано за мобилни потребители.
Това е поредният ход в стратегията на Facebook за привличане на повече актуално съдържание от традиционните медии в социалната мрежа.
Клиповете ще бъдат с продължителност една минута и ще се наричат Facecast. За тях Facebook и ABC ще подготвят ексклузивно съдържание, което няма да може да се види другаде.
Facecast клиповете ще бъдат качвани във Facebook страницата на ABC всеки уикенд и ще съдържат обзор на актуалните новини, икономически данни, анализ на горещи теми и тенденции, както и кадри зад кулисите на новинарското студио на АВС.
Видео съдържанието ще използва видео платформата на Facebook и ще бъде специално оптимизирано за мобилни потребители.
Съдържанието ще се подбира от водещия на рубриката “World News Tonight” Дейвид Мюр (David Muir). Стартът на програмата е от 1 декември.