Филип Морис България с поглед към бъдеще без дим

От своето създаване през 2006 г. „Филип Морис България“ ЕООД успешно се позиционира на българския пазар

Филип Морис България с поглед към бъдеще без дим
3662 ~ 2 мин. четене
„Филип Морис България“ ЕООД е част от Philip Morris International (PMI), водещата международна компания в производството и разпространението на тютюневи изделия с над 150-годишна история и притежаваща 6 от 15-те най-продавани бранда, сред които е Marlboro – марка №1 по продажби в световен мащаб.

Едновременно с това компанията взе радикално решение за промяна. PMI гради бъдещето си на базата на иновативни бездимни алтернативи, които са много по-добър избор от пушенето. Визията на компанията е един ден тези алтернативи да заместят цигарите. Повече от десетилетие насам PMI ангажира над 400 научни експерти и инвестира над 3 млрд. долара в разработката и производството на нови високотехнологични системи за нагряване на тютюна и революционни бездимни продукти с потенциал да носят намален риск към постигане визията на компанията за бъдеще без дим.





 
От своето създаване през 2006 г. „Филип Морис България“ ЕООД успешно се позиционира на българския пазар със своя отговорен бизнес модел и е надежден и предпочитан партньор в корпоративния и публичния сектор. От 2017 г. екипът прави уверени стъпки за постигане на визията на компанията и в България, поемайки по новия път към голямата промяна за бъдеще без дим.

Същевременно с това, „Филип Морис България“ ЕООД подкрепя усилията на правителството и сътрудничи активно в борбата с незаконната търговия. Компанията се стреми да създава и поддържа отлични условия за работа и кариерно развитие на своите 85 служители, доказателство за което са отличията, с които компанията се гордее към момента - наградата за „Най-добър работодател“ за 2016 г. от организацията AON и сертификат „Top Employer“ за 2017 г. от международната организация Top Employers Institute.

В съответствие с амбициозните дългосрочни цели на PMI, „Филип Морис България“ има ангажимент да допринася за изпълнението на Целите за устойчиво развитие на ООН. От 2015 г. насам компанията ежегодно осъществява благотворителната програма „Забавно лято, Грижовна есен”, с която подпомага деца, възрастни хора и млади предприемачи в отдалечени тютюнопроизводителни региони от страната. През 2017 г. програмата е отличена двукратно с престижните награди за „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие“ от Българския форум на бизнес лидерите и за „Най-добра дарителска програма на малко и средно предприятие“ на Българския дарителски форум.








Текстът е част от книгата "Успешните компании" 2018.
Подкрепи Economic.bg