FlixBus тества първия в САЩ електробус за дълги разстояния

През 2018 г. компанията пусна такива електрически автобуси за пътувания по маршрути в Германия и Франция

FlixBus тества първия в САЩ електробус за дълги разстояния

Снимка: FlixBus

FlixBus, германският глобален доставчик на мобилност на дълги разстояния, провежда тестове в САЩ на първия автобус за извънградски пътувания, задвижван 100% от електрическа батерия. Тестът се извършва с D45 CRTe LE CHARGE - първият изцяло електрически автобус на американската компания Motor Coach Industries (MCI), предназначен за пътувания на дълги разстояния, по маршрута Сан Франциско-Сакраменто.

Това е първият по рода си тест в Съединените американски щати. През 2018 г. FlixBus пусна първите в света електрически автобуси за пътувания на дълги разстояния по маршрути в Германия и Франция, между Франкфурт и Манхайн и от Париж до Амиен.

„Този тест на първия изцяло електрически автобус в Америка е не само изключително важен етап за FlixBus, но също така и за цялата туристическа индустрия“, обясни Михаел Кан, директор „Бизнес развитие” за FlixBus USA. „Във FlixBus сме отдадени на задачата да предложим до 2030 г. пътуване без CO2 емисии. Благодарни сме на производителите като MCI, които инвестират в бъдещето на устойчивия транспорт в САЩ“, добави той.

След успешното провеждане на теста FlixBus ще работи с партньори превозвачи и MCI, за да поръча автобуси през 2020 г. за основните коридори, сред които са маршрутите Лос Анджелис-Сан Диего, Сан Франциско-Сакраменто, Портланд-Сиатъл и Ню Йорк-Филаделфия. Производителят MCI предоставя информация, че автобусът MCI D45 CRTe LE CHARGE е разработен във време, в което обществените и частните превозвачи търсят решения за пътувания без емисии.

„FlixBus променя начина, по който хората получават достъп до транспортни услуги, като прилага своя иновативен метод за по-добри автобусни превози за хората”, разказва Брент Мейтлънд, вицепрезидент „Маркетинг и продуктово планиране” на MCI. „Отличителното приложение за пътувания на дълги разстояния на компанията е идеалният начин да демонстрираме електрическата си платформа, тъй като ролята ни като доставчици на решения за мобилност е да допринасяме за намаляване на задръстванията и да се грижим за околната среда.”

„Не всеки може да си позволи покупката на електрически автомобил за 40 000 щ.д. или дори по-голяма сума, но скоро всеки ще може да си купи билет на средна цена от 10 – 15 щ.д. за електрически FlixBus” - пояснява Кан. - Искаме да превърнем устойчивото пътуване в нещо, което е достъпно за всеки” –коментира той.

 Автобусните пътувания са вече най-устойчивият вид транспорт на дълги разстояния както в САЩ, така и в много други страни. Но във време, в което се нуждаем от спешни мерки по отношение на климата, FlixMobility се посвети на каузата да постигне пълна въглеродна неутралност до 2030 г. Част от реализацията на този ангажимент е използването на електрическа, водордна и друга чиста енергия, както и на биогаз.

FlixBus е млада компания за транспортни услуги на далечни разстояния. От 2013 г. насам тя предлага алтернативен, удобен и екологичен начин за пътуване, който отговаря и на най-ниския бюджет.

Благодарение на интелигентното планиране на мрежата, технологичния си фокус и най-съвременната система за поддръжка, FlixBus осигурява най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа с 350 000 ежедневни връзки до 2000 дестинации в 30 страни, включително България. Създадена като start up в Германия от трима млади предприемачи: Йохен Енгерт, Андре Швамлейн и Даниел Краус, FlixBus олицетворява опита и качеството, работейки в тясно сътрудничество с местния малък и среден бизнес. От своите 20 офиси, бързо развиващият се екип на FlixBus се занимава с мрежовото планиране, обслужването на клиенти, управление на качеството, маркетинг и продажби, както и бизнес и технологично развитие.
Коментари: 0