Furla остава семеен бизнес въпреки инвеститорския интерес

Компанията не смята да търси купувачи

Furla остава семеен бизнес въпреки инвеститорския интерес
Италианският производител на чанти Furla планира да продължи като семеен бизнес, въпреки огромния италиански и чуждестранен инвеститорски интерес, заяви председателят и най-големият акционер в компанията за „Ройтерс“.

Фамилия Furlanetto, която е основала марката преди почти един век и все още притежава изцяло компанията, успя да удвои приходите през последните четири години до 513 млн. евро през 2018 г. с ръст от 5.2% при постоянни валутни курсове.

„Силно ухажвани сме и без съмнение това е удовлетворяващо: има важни имена, те ни предлагат много пари. Но в момента идеята е да продължим, както до момента“, заяви Джована Фурлането в интервю.

Няколко италиански фирми за луксозни стоки и модни брандове, включително Gucci, Loro Piana и Bulgari, бяха обект на интерес на чуждестранни купувачи през последните години, което подчертава предизвикателствата преди независимите, често семейни групи в конкуренцията им с големите конгломерати.

Furla, известна с изчистените си модели, натрупа успех заради все по-големия интерес към по-достъпни луксозни стоки в Европа и извън континента, докато по-големите брандове се борят с по-слабо търсене на луксозните си аксесоари.

Компанията от години обмисля възможността за вписване на борсата, за да финансира растежа си, но Фурлането казва, че това не е спешно.„Целта ни е здравословен органичен растеж“, обяснява тя. „Листването на компанията е вариант, но със сигурност не е спешно“, добавяйки, че няма признаци членовете на семейство, които притежават миноритарни дялове, да искат да ги продават.
Коментари: 0