Финтех
656
Собственикът на Calvin Klein очаква удар заради китайските мита
Марката Tommy Hilfiger обаче продължава да носи големи печалби
1044
~ 2 мин. четене
PVH Corp намали за втори път тази година прогнозата си за печалбата си. Компанията, която е собственик на Calvin Klein, е подложена на натиск заради продължителното напрежение в търговските отношения между САЩ и Китай, както и заради продължаващите протести в Хонконг.
PVH, която е внесла стоки от азиатската държава за около 400 млн. долара миналата година, заяви, че се очаква митата да засегнат доходите ѝ, като печалбата на акция ще е с около 20 цента по-ниска през 2019 г.
Към притесненията на компанията се добавят и увеличаващите се промоции от търговците на дребно и операторите на универсални магазини на вътрешния пазар в САЩ, както и месеците на политически сътресения в Хонконг.
Компанията също намали прогнозата си за приходите за годината до около 1% ръст, което е по-ниско от предишните прогнози за около 3%.
Главният изпълнителен директор Емануел Чирико заяви, че нестабилността в макро средата, глобалният пейзаж при търговията на дребно и продължаващата ескалация на търговското напрежение между САЩ и Китай ще продължат да оказват натиск.
Американският търговец на дребно се притеснява от ефекта на жестоката търговска война, която ескалира с последните планове на президента Доналд Тръмп за допълнително повишаване на митата за внос на стоки от Китай.
PVH, която е внесла стоки от азиатската държава за около 400 млн. долара миналата година, заяви, че се очаква митата да засегнат доходите ѝ, като печалбата на акция ще е с около 20 цента по-ниска през 2019 г.
Към притесненията на компанията се добавят и увеличаващите се промоции от търговците на дребно и операторите на универсални магазини на вътрешния пазар в САЩ, както и месеците на политически сътресения в Хонконг.
Сега PVH очаква годишната ѝ печалба да бъде между $9.30 и $9.40 на акция в сравнение с предварителните очаквания за $10.20-$10.30 на акция.
Компанията също намали прогнозата си за приходите за годината до около 1% ръст, което е по-ниско от предишните прогнози за около 3%.
Главният изпълнителен директор Емануел Чирико заяви, че нестабилността в макро средата, глобалният пейзаж при търговията на дребно и продължаващата ескалация на търговското напрежение между САЩ и Китай ще продължат да оказват натиск.
Въпреки негативната перспектива PVH отчита тримесечни продажби, по-добри от очакваното, подсилени от по-голямото търсене на нейните облекла с марката Tommy Hilfiger. Продажбите на бранда, най-големият генератор на приходи за компанията, нарастват с 8% до 1.11 млрд. долара.
Общите приходи нарастват с 1.3% до 2.36 млрд. долара, което е над средните оценки на анализаторите за 2.33 млрд. долара, сочат данните на IBES от Refinitiv.
Общите приходи нарастват с 1.3% до 2.36 млрд. долара, което е над средните оценки на анализаторите за 2.33 млрд. долара, сочат данните на IBES от Refinitiv.