Leanplum наема софтуерни инженери в София
Глобалната платформа за онлайн маркетинг отваря нов офис в столицата
Глобалната платформа за онлайн маркетинг Leanplum ще наеме 50 софтуерни инженери за новия си офис в София. Компанията разширява присъствието си на българския пазар и в следващите 12 месеца планира да удвои екипа си.
Бързият растеж на Leanplum, както и инвестициите в България, се очаква да ускорят разпознаваемостта на София като европейски център за технологични иновации, съобщават от компанията.
Платформата за онлайн маркетинг разширява и офиса си в Сан Франциско, където наскоро бе наградена като “Най-добро място за работа” от престижната публикация The San Francisco Business Times.
В световен мащаб Leanplum има над 150 служители от 26 държави. Платформата за мобилен маркетинг е изградена с цел да увеличи ангажираността на потребителите с дигиталното съдържание, което световните брандове генерират. Компанията си поставя за цел да улесни бизнеса в процеса на мениджмънт на повече от един маркетингов канал.
Чрез платформата, маркетолози от целия свят изпращат над 5 млрд. директни известия (push notifications) до екраните на потребителите си. Leanplum е инсталирана на над 50% от смартфоните в света и е основен двигател за задържането на интереса на потребителите на световни брандове като Tinder, TED, RedBull, Macy’s и Topshop. Сред инвеститорите в Leanplum са Canaan Partners, Kleiner Perkins и Shasta Ventures. Сумарно компанията е получила над $46 милиона.