Leanplum придобива българска компания за маркетингови чат-ботове
Connecto е основана от ветераните в индустрията Васил Поповски, Радослав Николов и Владимир Русев

~ 1 мин.
Leanplum, лидер в мобилния маркетинг, обяви днес
придобиването на Connecto, българска компания, специализирана в маркетингови
чат-ботове и диалогови системи с естествен език, генерирани от изкуствен интелект.
С
тази придобивка Leanplum прави следващата крачка в промяната на отношенията
между брандовете и техните клиенти. Обединявайки автоматизацията с помощта на
изкуствен интелект, разработвана от Connecto, с платформата за мобилна ангажираност
на Leanplum, брандовете ще могат да се свържат с клиентите си в реално време чрез
широк спектър от свързани преживявания.
Gartner смята, че системите за изкуствен интелект, насочен към емоционалното ни
състояние, ще станат толкова развити, че до 2022 г. личните устройства ще знаят
повече за емоциите ни, отколкото семейството ни. Чрез AI се създават много подривни
технологии, които променят начина, по който взаимодействаме с технологиите.
Маркетингът, базиран на чат-ботове и диалогови системи, засича сигнали от клиента в
реално време, анализира данните от тях и отговаря на потребителя като част от
персонализирана контекстуална стратегия за ангажиране. Клиентите на Leanplum ще се
възползват от нови възможности за диалог през всички канали, които мобилните
устройства предоставят – push-нотификации, чат-платформи, гласови асистенти,
директни медийни услуги и др.
Connecto е основана от ветераните в индустрията Васил Поповски (изпълнителен
директор), Радослав Николов (технически директор) и Владимир Русев (директор
продажби и бизнес развитие). Това придобиване ще стимулира иновациите в AI, машинното обучение, обработката на естествения език и усъвършенстваните алгоритми
в платформата на Leanplum.