Lenovo е новият лидер на смартфони у нас
Пазарният дял на компанията е 26,4%

Lenovo е лидер на на пазара на смартфони в България, сочи последното проучване на IDC (International Data Corp.). Пазарният дял на компанията у нас е 26,4% на база на внесени устройства в страната през първото тримесечие на 2016 г.
Данните на IDC се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
За първи път Lenovo представя своето портфолио от смартфон продукти през септември 2014 г. Устройствата веднага се превръщат в хитови за пазара, отличавайки се с висока надеждност, както и с желани характеристики на достъпна цена, а компанията завоюва двуцифрен пазарен дял само след няколко месеца присъствие на рафтовете на търговските вериги.
Първоначалната стратегия на Lenovo предвижда позициониране в ниския и средния ценови клас, където търсенето е най-голямо. Година и половина по-късно компанията започва да вкарва новите Moto устройства в премиум класа, които бяха представени през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
Заради лидерската позиция в смартфон сегмента, България получава правото да представя занапред първа сред страните в Европа новите модели на компанията, коментира Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа.
На 9-ти юни ще се състои втората годишна технологична конференция Lenovo Tech World, на която предстои технологичният гигант да обяви новите Moto флагмани, с които Lenovo ще направи повече от сериозна заявка за лидерски позиции в глобален мащаб.