Модната марка Victoria Beckham регистрира поредна загуба
Продажбите се понижават с 16% до 35 млн. паунда през 2018 г.
~ 1 мин.
Модният бизнес на Виктория Бекъм отчете поредна годишна загуба, пише BBC. Victoria Beckham Limited, която не е реализирала печалба след старта си през 2008 г., отчете загуба от 12.3 млн. паунда за 2018 година.
Продажбите се понижават с 16% до 35 млн. паунда на фона на по-слабото търсене.
Председателят на компанията Ралф Толедано заяви, че продажбите на дрехи и аксесоари са останали непроменени след години на растеж. "Представянето е в съответствие с очакванията, така че не бяхме изненадани. Целта ни е да постигнем рентабилност възможно най-скоро", каза той пред търговското списание Business of Fashion.
Виктория Бекъм лансира своя лейбъл през 2008 г. с колекция от луксозни рокли, а сега продава мода и аксесоари в повече от 400 магазина по целия свят. Бившата изпълниелка от групата Spice Girls контролира бизнеса заедно със съпруга си – бившата звезда на Manchester United F.C. Дейвид Бекъм, чрез тяхната компания Beckham Brands Holdings.
Виктория Бекъм лансира своя лейбъл през 2008 г. с колекция от луксозни рокли, а сега продава мода и аксесоари в повече от 400 магазина по целия свят. Бившата изпълниелка от групата Spice Girls контролира бизнеса заедно със съпруга си – бившата звезда на Manchester United F.C. Дейвид Бекъм, чрез тяхната компания Beckham Brands Holdings.
Групата, която управлява рекламните сделки на Дейвид Бекъм и участието му във футболния клуб Inter Miami FC, също отчита рязък спад в продажбите през 2018 година. Загубите на лейбъла на г-жа Бекъм са отчасти виновни, както и по-слабите приходи от Seven Global, съвместно предприятие, което управлява някои от корпоративните им партньорства.
Всичко това води Beckham Brand Holdings към първата в историята нетна загуба от 1.6 милиона паунда през 2018 г., при нетна печалба от 12.3 милиона паунда през предходната година.