Netflix инвестира милиони в билбордове из Холивуд
Компанията ще използва един от най-старите начини за реклама

~ 1 мин.
Netflix Inc., пионерът на стрийминг услугите, който направи революция в телевизията инвестира в една от най-старите форми на реклама - билбордовете. Целта е да излезе напред в разрастващата се битка за онлайн зрители, пише Reuters.
Известен с шоута като „Странни неща“ и „Короната“ , Netflix скоро ще притежава до 35 билборда на улица Sunset Strip. Компанията, която вече е рекламира много усилено в района, е предложила 300 млн. долара през април, за да придобие базираната в Лос Анджелис Regency Outdoor Advertising.
Източници коментират, че Netflix е решил да закупи само половината от активите на Regency за 150 млн. долара, за да се фокусира върху Sunset Strip в сделка, която се очаква да бъде финализирана през юли. Освен това обмисля придобиването на други билбордове в Холивуд, включително такива близо до Dolby Theatre - домът на Оскарите, От компанията нямат коментар по темата.Рекламирането с билборд точно по натоварената Sunset Strip, по която ежедневно минават стотици актьори, писатели и режисьори, e един от последните ходове на компанията, с който тя демонстрира превес в бранша. Netflix планира да пусне около 700 оригинални телевизионни сериали и филми през тази година.Идеята е Netflix да ползва собствени билбордове, а не да наема от други компании.