Представят новите световни тенденции в маркетинга в София
Събитието The Battle for Programmatic ще се проведе на 30 януари

Най-новите световни тенденции в онлайн маркетинга ще бъдат темата на специализиран семинар, който ще се проведе на 30 януари в София. Събитието The Battle for Programmatic ще акцентира върху програматик реклама и управлението на маркетинг данни и е част от поредицата Digital Marketing Series. То ще събере представители на бизнеса и маркетолози от България и ще засегне една от най-обсъжданите теми в рекламния бранш.
Сред лекторите ще са:
- Наталия Кирилова - управляващ директор на Digital Marketing Group;
- Мартин Богданов - управляващ съдружник на финтех компания Paysera;
- Явор Иванов - създател на стартъп компанията CarStory;
- Елена Иванова - дигитален мениджър в Digital Marketing Group.
Всеки един от тях ще сподели личния си опит и добри практики за ефективността на програматик рекламата в своя бизнес.
Какво e Programmatic?
Програматик рекламата позволява на маркетинг специалистите да оптимизират времето си много по-ефикасно, отделяйки повече внимание на това как да създадат по-ефективни и успешни стратегии за своите кампании.
Рекламата чрез програматик се отнася до използването на специфичен софтуер за закупуване на дигитална реклама. За разлика от традиционните методи, които включват в себе си предложение, преговори, поръчка и пр., този процес е напълно автоматизиран и улеснен. Само през изминалата година инвестициите, направени в програматик реклама в световен мащаб надхвърлят 33 милиарда долара.
Закупуването на онлайн позиции в реклама с programmatic промени изцяло лицето на дигиталната реклама по света, но някак остава непознато за общността тук в България. Семинарът The Battle for Programmatic ще разкаже какви са предимствата/ недостатъците на подобен тип реклама и най-вече - как може да се използва най-ефективно у нас чрез реални успешни примери от практиката.
Economic.bg е медиен партньор на събитието