Персоналните продукти са основна тема за инвеститорите
Според Джим Крамър инвеститорите са привлечени от такива инструменти
~ 1 мин.
Персонализирането на продуктите според личните предпочитания на потребителя е следващата основна тама в глобалната дигитална революция. Това каза популярният домакин на телевизионното издание Mad Money Джим Крамър по CNBC.
По негови думи персонализацията е основната тема сред инвеститорите в момента. „Технологията даде възможност продуктите и услугите на масовия пазар да бъдат приспособени към вашите вкусове”, обяснява още той.
Крамър даде пример с партньорството между облачния гигант Saleforce и Apple. То ще даде възможност техните технологии да се преплетат така, че всички компании, които използват Saleforce, да предложат повече персонализация чрез Siri (изкуствения интелект на Apple).
Основната идея е всеки отделен човек да се чувства добре. Според Крамър много компании вече залага на персонализацията, за да привличат клиенти. HP например прави етикети за Coca-Cola с имената на някой човек, а Nike позволява надписи върху маратонките си. Смята се, че персонализирането мое да помогне на представителите на стандартните индустрии да излязат матрицата си и да предложат нещо ново.
Що се отнася до дигиталната персонализация, тя „не е само опция, тя е необходимост”, смята Крамър. Според него компаниите, които предоставят инструменти за такава персонализация – като Salesforce и HP – ще са истинските победители и тези, в които си струва да се инвестира.