Puma поддържа растежа си благодарение на баскетбола

Компанията отчете 17% увеличение на продажбите си през третото тримесечие

Puma поддържа растежа си благодарение на баскетбола

Снимка: Pixabay

Категорията стоки, свързани с баскетбола на германската спортна марка Puma се оказва ключов фактор в нейната глобална стратегия, заедно с усилията на марката да увеличи броя на продажбите си на дребно. Баскетболният бизнес може да привлече вниманието на купувачите и да „издигне на пиедестал“ продуктите на марката, пише CNBC.

Миналата година Puma си партнира с хип-хоп магната Джей Зи, когато се завърна на американския пазар за баскетбол, въпреки че той вече е доминиран от гиганти като Nike и Adidas.

„Партньорството с Джей Зи означаваше много за нас, защото вярваме, че баскетболът е спортът, който най-успешно обединява културата хип-хопа, изкуството и модата“, каза Адам Петрик, маркетинг директор на Puma, в интервю пред медията.

Puma се надява и на по-силно присъствие на пазара на дребно, за да се свърже с по-младите потребители. Тази година марката отвори своя флагмански магазин на Пето авеню в Ню Йорк. Петрик уточнява, че компанията също така се стреми да спечели място за своите продукти на рафтове на американските търговци на дребно.

Компанията отчете увеличение в продажбите си за третото тримесечие в размер на 17% в сравнение със същия период година по-рано. Това превърна Puma в най-бързо развиващият се световен спортен бранд. Облекло, включващо ежедневни, удобни дрехи, проектирани да бъдат подходящи както за упражнения, така и за ежедневно носене, е най-бързо развиващият се сегмент на компанията с 18.7% ръст на продажбите на годишна база.

Освен с Джей Зи, компанията си партнира и със Селена Гомес, Мийк Мил и Риана, както и звезди в социалните медии. Германската спортна марка също така е подписала договор с марката Cloud 9, за да предостави униформи за геймъри и облекло за фенове. Според американската банка Morgan Stanley се очаква 194 млн. души да гледат състезателни спортове, използващи видео игри, през 2019 г., а 79% от тях са на възраст под 35 години. Петрик казва, че стратегията за съвместeн маркетинг е част от стремежа на компанията да достигне потребителите от Поколението Y.

Puma представи и първия си фитнес часовник през септември. Устройството е насочено към феновете на спорта и е дебютът на компанията на претъпкания пазар на носими технологии, като доставките ще започнат следващия месец.

Коментари: 0