Рекорден „Черен петък“: Американците са харчили 6.3 млн. долара на минута
Предстои „Кибер понеделник“, за който също се очаква да се отчетат рекордни продажби
Онлайн продажбите в САЩ за традиционния "Черен петък" скочиха с 22%, постигайки нов рекорд. Това сочат данните на Adobe Analytics.
Пандемията от Covid тласна повече хора да пазаруват от дивана и да избегнат претъпкани магазини и молове.
Потребителите са похарчили 9 млрд. долара в мрежата в деня след Деня на благодарността, с 21.6% повече в сравнение с предходната година, според Adobe, който анализира транзакциите на уебсайтове от 80 от топ 100 американски онлайн търговци. Потребителите в САЩ, избягвайки магазините поради Covid-19, похарчиха 9 млрд. долара онлайн в петък или 6.3 млн. долара на минута. Друг забележителен факт е, че 40% от покупките са направени от смартфон.
Това прави "Черния петък" 2020 г. вторият по големина онлайн ден в историята в САЩ след Cyber Monday миналата година, каза Adobe.
Това е вторият най-важен ден за онлайн пазаруване в историята на САЩ, след Cyber Monday 2019“, който е понеделник след „Черен петък“, се казва в изявлението, публикувано от Adobe.
„Кибер понеделник“ тази година трябва да се превърне в най-големия ден за дигитални продажби досега, като разходите ще достигнат между 10.8 млрд. и 12.7 млрд. долара, което би представлявало ръст от 15% до 35% спрямо година по-рано.“