4-те топ приложения за чат имат над 4 млрд. потребители
Този канал става все по-атрактивен за рекламодателите
Днес мнозина са възприели писмения чат като основна форма на общуване, привлечени от все по-големите функционални удобства и забавления. Доказателство за това е, че броят на месечните активни потребители на най-популярните 4 приложения за съобщения е нараснал до 4.1 млрд. през 2018 г., пише Business Insider.
По данни на Statista четирите най-популярни чат приложения за 2018 г. са, както следва: WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat (на Facebook) и QQ Mobile (на китайската Tencent).
Не само прибавят още и още и хора към платформите си, но и успяват да ги задържат за по-дълго време. Проучване на eMarketer показва, че през 2017 г. потребителите в САЩ прекарват средно по 10 минути в чат приложения, което е с 15.2% повече спрямо времето, което са отделяли през 2016 г. (8 минути).
Очакванията са, че през тази година престоят ще се е увеличил до 11 минути, а през 2019 г. ще достигне 12 минути.
Данните идват да покажат, че огромната потребителска база става и все по-ангажирана. Така пазарът се превръща във все по-важен за бизнеса и рекламодателите, особено на фона на увеличаващите се бариери аз бизнеса и издателите да достига до аудиторията си в социалните мрежи като Facebook.
Приложенията, от своя страна, усещат порива на вятъра и логично се опитват да предлагат нови и все по-гъвкави инструменти, включително финансови и за разплащания. Всичко това прави пазарната ниша с чат приложения все по-атрактивна за бизнеса.