Tesla прави стотици търговски обекти по света за пускането на Model 3
Следващият автомобил Model Y се очаква да излезе на пазара през 2020 г.

Tesla започва сериозно разрастване на търговското си присъствие. Преди пускането на новия си автомобил Model 3 компанията планира да отвори около 100 търговски обекта по целия свят, което е около 30% ръст на точките за продажба. Това съобщиха от компанията, представяйки пред инвеститори финансовите си резултати за първото тримесечие.
Като част от експанзията, компанията отвори първите си магазини в Дубай и Южна Корея от началото на годината, пише "Бизнесинсайдър".
Tesla планира да започне производството на новия си автомобил Model 3 през юли, а първите доставки се очакват не по-рано от края на 2017 г. Вече са направени около 400 000 предварителни поръчки за нискобюджетния автомобил, чиято цена е 35 000 долара.
Компанията планира да използва бъдещите си магазини не само за продажбата на електрическите си автомобили, но и за представяне на енергийния си бизнес. В търговските обекти ще се предлагат и соларните продукти на компанията.
Енергийните продукти на Tesla включват Powerwall, Powerpack и соларните керемиди. Последните все още не са пуснати за продажба, като се очаква те да може да се поръчат предварително от края на май.
Пред журналисти изпълнителният директор на компанията Илон Мъск обяви още, че до 2020 г. компанията ще пусне и нов модел, наречен Model Y, който се предвижда да бъде компактен SUV.