Toyota се отказва да бъде спонсор на Олимпиадата
Автомобилната компания се притеснява от негативните обществени реакции срещу игрите, които ще се провеждат при надигаща се COVID вълна

© ECONOMIC.BG / БТА
Японският автомобилен гигант Toyota няма да излъчва телевизионни реклами, свързани с Олимпийските игри. Това съобщи в понеделник ежедневникът Yomiuri, който цитира старши изпълнителен директор на компанията.
Олимпиадата се превръща в събитие, което не получава общественото разбиране“, се казва в доклад, в който се цитира ръководството на Toyota.
Очаква се изпълнителният директор на компанията Акио Тойода да не присъства на церемонията по откриването, се казва още в доклада.
Игрите ще бъдат открити в петък на фона на нарастването на коронавирусните инфекции в Токио, където се провеждат игрите.
Междувременно броят на заразените с COVID-19 в Олимпийското село се увеличава с всеки изминал ден въпреки строгите правила, наложени от организаторите. Сред далите положителна проба са журналисти, състезатели и друг персонал.