Важна информация във връзка с обединението на Пощенска банка с Банка Пиреос
На 13 юни 2019 г. приключи придобиването на мажоритарния дял от капитала на „Банка Пиреос България“ АД (Банка Пиреос) от страна на „Юробанк България“ АД (Пощенска банка). Двете институции продължават заедно напред към тяхното юридическо и оперативно обединение. Очакваната Дата на оперативно обединение на Банка Пиреос и Пощенска банка е 18 ноември 2019 г.
От Датата на юридическо обединение, клиентите на Банка Пиреос вече ще бъдат клиенти на Пощенска банка, а от Датата на оперативно обединение за клиентите на Банка Пиреос ще влязат в сила изменения в условията по действащите договори, Общи условия, Тарифи и Лихвени бюлетини.
Информация за всички промени, свързани с обединението, може да бъде намерите в специалните рубрики на страниците на Пощенска банка и Банка Пиреос, на телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555 (*7224 - кратък номер за мобилни оператори) или от иновативната ни апликация EVA Postbank.
Най-важните промени, които ще влязат в сила от датата на оперативното обединение, което се очаква на 18 ноември т.г.
Промяна на номера на сметката (IBAN):
- След оперативното обединение на Банка Пиреос и Пощенска банка, номерът на Вашата банкова сметка (IBAN) автоматично ще бъде сменен с нов.
- Ще имате възможност да научите своевременно новия IBAN номер на Вашата сметка:
- Чрез специално създадения автоматичен генератор на са сайта на Пощенска банка, раздел „Информация за клиенти на Банка Пиреос“;
- На телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555;
- От EVA Postbank;
- В офисите на двете банки.
Считано от оперативното обединение, няма да е възможно да бъдат извършвани изходящи и да бъдат получавани входящи преводи от/по Вашата сметка със стария IBAN от Банка Пиреос. Затова от банката съветват да бъдат уведомени преди тази дата всички контрагенти за новия IBAN на съответната сметка.
Преиздаване на дебитна/кредитна карта
Новата дебитна/кредитна карта от Пощенска банка, която ще замени картата от Банка Пиреос след оперативното обединение на двете институции, вече е издадена и доставена в офис на Пощенска банка. Чрез SMS или чрез специално създадената търсачка клиентите могат да разберат от кой офис могат да я вземат, както и на тел. 0700 18 555 или *7224 (кратък номер за мобилни оператори).
По желание на клиентите картата може да бъде изпратена без такса в друг, по-удобен за тях офис на Пощенска банка (включително в друг град), чрез обаждане на посочения по-горе телефон.
Промени в интернет банкирането на Банка Пиреос
След оперативно обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос интернет банкирането на Пощенска банка – “e-Postbank” и мобилното банкиране “m-Postbank”, ще заменят “WinBank” и “WinBank Mobile”. За да ги използвате, е необходимо да си изтеглите безплатното мобилно приложение „m-Token Postbank“. За активирането му клиентите трябва да имат коректни и пълни лични данни, включително мобилен номер и имейл адрес. Ако не са ги предоставили или са ги променили, трябва да посетят офис на Пощенска банка, за да ги актуализират.
Информация как могат да бъдат достъпени и използвани “e-Postbank” и “m-Postbank”, може да бъде получена тук. За всички предстоящи промени в интернет банкирането може да научите тук, в офисите на двете банки, на телефон 0 700 12 002 или 0 700 18 555 (*7224 - кратък номер за мобилни оператори) или чрез EVA Postbank.