Volvo постави исторически рекорд в продажбите си за 2018 г.
Най-продаваният модел на компанията е Volvo XC60

2276
~ 2 мин. четене
Volvo реализира рекорден брой продажби през 2018 г. За първи път от основаването си през 1927 г. компанията продаде 642 253 автомобила в световен мащаб, което е ръст от 12,4% в сравнение със същия период на миналата година. През 2017 г. автомобилният производител е реализирал 571 577 продажби.
Най-продаваният модел на компанията в света през изминалата година е Volvo XC60 с продажби от 189 459 автомобила (през 2017 са били продадени 184 966), следван от XC90 с 94 182 коли глобално (2017 - 87 518 автомобила). ХС90 и ХС60 са най-продаваните модели от марката и в България през 2018 г.
Само през месец декември Volvo е продала 60 157 автомобила, или с 2,8% повече в сравнение със същия период на миналата година.
В периода от януари до декември 2018 г. продажбите в САЩ бележат ръст от 20.6% или 98 263 коли в сравнение със същия период преди една година. Това представяне се дължи на засиленото търсене на моделите от SUV серията, начело с новото ХС60.
Продажбите в Китай са нараснали с 14.1% до 130 593 автомобила през 2018 г., в сравнение със същия период на предходната година. Търсенето в този регион е оглавено от моделите XC60 и S90.
Европа също отчита силно представяне през годината. Продажбите са се увеличили с 6.4% до 317 838 автомобила за 12-месечния период, в сравнение с 2017 г. Успехът в Европа е ръководен от новите модели V60 и XC40. Новото ХС40 стартира с отлични продажби и в България, след официалната си премиера у нас през април 2018 г.
Най-продаваният модел на компанията в света през изминалата година е Volvo XC60 с продажби от 189 459 автомобила (през 2017 са били продадени 184 966), следван от XC90 с 94 182 коли глобално (2017 - 87 518 автомобила). ХС90 и ХС60 са най-продаваните модели от марката и в България през 2018 г.
Само през месец декември Volvo е продала 60 157 автомобила, или с 2,8% повече в сравнение със същия период на миналата година.
В периода от януари до декември 2018 г. продажбите в САЩ бележат ръст от 20.6% или 98 263 коли в сравнение със същия период преди една година. Това представяне се дължи на засиленото търсене на моделите от SUV серията, начело с новото ХС60.
Продажбите в Китай са нараснали с 14.1% до 130 593 автомобила през 2018 г., в сравнение със същия период на предходната година. Търсенето в този регион е оглавено от моделите XC60 и S90.
Европа също отчита силно представяне през годината. Продажбите са се увеличили с 6.4% до 317 838 автомобила за 12-месечния период, в сравнение с 2017 г. Успехът в Европа е ръководен от новите модели V60 и XC40. Новото ХС40 стартира с отлични продажби и в България, след официалната си премиера у нас през април 2018 г.
Първите автомобили от новия модел S60, чието производство стартира в САЩ, вече започнаха да се доставят в дилърствата по света и се очаква да допринесат за увеличаването на продажбите и през 2019 г. Новото S60 ще пристигне и в България по-късно тази година.