YES Camp Sofia 2018 - тридневното предизвикателство за предприемачи
Събитието се провежда за първи път в Европа

~ 2 мин.
За първи път в Европа тази година се проведе Yes Camp Sofia 2018 – предизвикателство за предприемачество, лидерство, изграждане на екип и иновации. Събитието събра в столичния хотел "Витоша" хора, желаещи да научат повече за предприемачеството, лидерството, изграждането на екип и изграждане на иновациите чрез методологията "Design Thinking".
Организатор на Yes Camp Sofia 2018 е Младежки Бизнес Клуб с лектор Майкъл Лий - международен предприемач и обучител на хиляда лидери с бизнеси в над 15 държави.
За трите дни идеите на участниците се разгърнаха до готови за реализиране проекти. Те нямаха право да използват технологии през първите два дни. Всяка една от презентациите бе изнесена с помощта на флипчарт – платно, облято с идеи и цветове. На третия ден всеки от екипите трябваше да създаде две видеа.
Първото – документално, за това как са преминали трите дни, какво се е случвало през тях. То бе пълно със заснети кратки клипове и снимки от процеса на работа. Второто – маркетинг видео, в което всеки от отборите рекламира своя продукт.
Организатор на Yes Camp Sofia 2018 е Младежки Бизнес Клуб с лектор Майкъл Лий - международен предприемач и обучител на хиляда лидери с бизнеси в над 15 държави.
Участниците в събитието имаха възможност да споделят своята идея за бизнес развитие и иновация, а около трите най-интересни идеи се събраха три отбора, които да работят над тях. Отбор „Jungle Hub“ работиха над идеята за изграждане на co-working space сред природата. „Space Gardners” започнаха своята мисия, в която помагат на хората да се ориентират с какво искат да се занимават за в бъдеще, като им дават консултации и ги стимулират да открият своя път. „7 о’clock“ казаха „Мисли отвъд обикновения часовник.“ и ни запознаха с идеята за нова серия часовници с уникален дизайн.
За трите дни идеите на участниците се разгърнаха до готови за реализиране проекти. Те нямаха право да използват технологии през първите два дни. Всяка една от презентациите бе изнесена с помощта на флипчарт – платно, облято с идеи и цветове. На третия ден всеки от екипите трябваше да създаде две видеа.
Първото – документално, за това как са преминали трите дни, какво се е случвало през тях. То бе пълно със заснети кратки клипове и снимки от процеса на работа. Второто – маркетинг видео, в което всеки от отборите рекламира своя продукт.
Екипите представиха двете си видеа, както и кратка презентация на своя продукт пред жури, съставено от Станислав Касчийски от Webcafe и Станимир Якимов от YBC Alumni, които анализираха идеите и дадоха своите съвети и критики. Според оценките, дадени от журито и останалите екипи, беше избран победител. „Jungle Hub” успя да вземе първо място на първото събитие Yes Camp Sofia.Идеята им събра най-много подкрепа от присъстващите и заслужено ги качи най-отгоре на почетната стълбица.