Най-успешните брандове на 2018 г.

Класацията е на interbrand.com

Глобалната класация за най-успешните брандове в света за 2018 г. на сайта interbrand.com е видимо доминирана от технологичните компании, окупирали първите три места. Това не е изненада предвид това, че през последните години те постепенно укрепват позициите си и генерират все по-големи печалби. Гигантите Apple (телефони и смарт устройства), Google (търсене), Microsoft (софтуер) и Amazon (онлайн търговия на дребно) доминират съответните сектори благодарение на печелившите си продукти и услуги. 

Във времето обаче техният най-скъп и ценен атрибут се оказва може би именно тяхната търговска марка. В средата на годината и интернет гигантът Facebook беше сред челната петица, но заради няколко поредни скандала със злоупотреби с лични данни социалната мрежа падна до 9-то място в класацията.

Общо всички тези брандове се оценяват на 586 млрд. долара, което е с 20% повече от  миналата година. 

Вижте и останалите компании в топ 48:




Графики: interbrand.com


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Microsoft | Google | apple | facebook | брандове | най-успешните марки

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини