Азия е все по-важна за YouTube

Пет от най-силните пазари на платформата са там

Снимка: БТА
Видео платформата YouTube, собственост на Alphabet, преживява голям възход в Азиатско-тихоокеанския регион както по отношение на броя на потребителите, така и по отношение на това в каква степен те използват услугата. 

Пет от най-големите пазари на YouTube в световен мащаб, базирани на това колко време потребителите прекарват в платформата, са именно в този регион. Това са, по азбучен ред, Виетнам, Индия, Индонеизя, Тайланд и Япония. Тази информация обяви  Айя Видясагар, регионален директор на Азиатско-тихоокеанския регион в YouTube

От компанията обясняват, че годишните нива на растеж в тези райони са много високи и двуцифрени. В някои случаи става дума за трикратно увеличение, уточнява Видясагар. 

Обяснението е свързано със скока на потреблението на мобилни устройства в тези държави през последните години. Това се оказа важен и променящ играта фактор. В Азия са едни от най-големите пазари на смартфони в света. Сред развиващите се такива са Индия и Индонезия например. 

Ключ към ръста на потреблението е и развитието на високоскоростни мобилни интернет връзки. Това направи видеосъдържанието много по-достъпно за хората, в резултат на което днес все по-често те посягат към YouTube и подобни на тази платформите и все по-малко време отделят на телевизия. 

Общият брой потребители на YouTube по света е над 1 милиард. 


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Азия | потребление | пазари | Youtube

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини