БДЖ започва кампания „Чети във влака”

Пътниците ще могат безплатно да изтеглят електронни книги

Снимка: Pixabay
БДЖ, съвместно с български издателства, стартира кампанията „Чети във влака“, която цели да стимулира четенето на книги по един модерен начин. Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да се докоснат до нови светове по време на пътуването си чрез магията на електронните книги.

В разгара на лятото във всички влакове в страната са разпространени стикери с QR код, водещ към електронни книги за безплатно четене.

Инициативата подкрепиха водещи издателства и автори в страната, които предоставиха напълно безплатно първите книги от виртуалната библиотека на „Чети във влака“.

Сборникът с кратки разкази „Антология „Галактики“ на издателство Колибри е сред първите книги във виртуалната библиотека на БДЖ. Авторът Здравка Евтимова и издателство Жанет 45 предоставиха за кампанията разказа „Кръв от къртица“, който влезе в учебниците в САЩ, и „Юли не идва“.

Богат е и изборът за най-малките. Пет детски заглавия предостави Издателство Ина – „Червената шапчица“, „Горската сладкарница“, „Морско вълнение“, „Вълкът и седемте козлета“ и „Халифатът щърк“. А „Кой светна луната?“ и „Колко е часът?“са заглавията на издателство ТАТ криейтив. „Умно дете си ти, Тино!“ с автор Нели Беширова предложи на българските читатели Communica.

Виртуалната библиотека на „Чети във влака“ ще остане отворена за нови попълнения целогодишно. Всеки автор и издателство могат да се включат в каузата.

Реализирането на проекта „Чети във влака“ ще даде възможност на четящите хора да се докоснат до утвърдени и нови български автори, както и да следят актуалните заглавия и събития, организирани от издателствата.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: БДЖ | кампания | издателства | електронни книги | Чети във влака

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини