Най-големият и модерен IQOS магазин в България отваря врати след седмица

Phillip Morris отваря и кол център у нас, в който първоначално ще бъдат наети 100 души

Снимка: Филип Морис България

„Филип Морис България“ отваря нов магазин у нас следващия петък, 14 юни. Той ще е най-големият и модерен в страната и ще се намира в Paradise Center. Това стана ясно по време на събитие на компанията в четвъртък.

„Новият магазин ще бъде изграден по специално разработена от Phillip Morris International концепция“, обясни Димитър Костов, мениджър продукти с намален риск на „Филип Морис България“. За целта е нает специален екип, който има богат опит с магазини на Louis Vuitton, Nike, Samsung, швейцарската часовникарска индустрия и пр., сподели още той.



По света вече има 70 подобни магазини на този, в общо 23 страни. „Най-впечатляващите от тях са в Токио, Мюнхен, Лондон, Москва“, каза Костов.


Магазинът в Гърция

В новия магазин в София потребителите ще могат да се докоснат до най-богатото портфолио от продукти и аксесоари на IQOS в България. А в специално разработена зона ще имат възможността да разберат повече за технологията и науката зад устройството, както и да видят нагледна демонстрация със специално разработена машина за това каква е разликата от пушеното на обикновена цигара и на аерозола на IQOS. 



Към момента в България има 3 IQOS магазина и 19 щанда в седемте най-големи градове. „IQOS магазините не са просто места, където човек отива да пазарува, а място, където човек може да дойде и да зададе въпросите, които го вълнуват, за да научи повече за технологията и за всичко, от което се интересува. А и да опита продукта, без ангажимент, за да усети ползите от първа ръка“, коментира още Димитър Костов.



За да повиши информираността сред потребителите Филип Морис България стартира и национална кампания „IQOS отворени врати“. Тя ще продължи до 30 юни, като в рамките на месеца са предвидени 43 специални събития в 41 града.

Инициативата обхваща 24 специализирани търговски обекта и 69 обекта, разположени на територията на други бизнес партньори, в които повече от 250 IQOS консултанти ще отговарят на въпросите на пълнолетните пушачи и ползватели на IQOS относно системата за нагряване на тютюн.

 „С тази инициатива искаме да покажем на всички пълнолетни пушачи и ползватели на IQOS в България, че нашите врати са винаги отворени и сме тук, за да отговорим на въпросите им за бездимните алтернативи и да посрещнем очакванията им“, заяви Джордж Маргонис, управител на Филип Морис България.

За да повиши допълнително опциите за информираност сред потребителите, Филип Морис предвижда и създаването на кол център в България. Той ще заработи през близките месеци и в него ще бъдат наети 100 души, които ще обслужват клиенти в България и Италия. Целта е до края на 2020 г. да се удвои броят на служителите, както и да се добавят още държави към обслужването.

Според данни на компанията майка към май 2019 г. вече над 7.3 млн. пълнолетни пушачи в света са спрели да пушат и са преминали изцяло към системата за нагряване на тютюн IQOS, която в момента се предлага на 47 пазара по света.

През 2018 г. нетните приходи от бездимните изделия на компанията възлизат са 13.8% от всички. Целта е до 2025 г. те да достигат 38-42%.

Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: магазин | кол център | нов | Филип Морис | IQOS | най-голям | Phillip Morris Interntional

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини