НКЖИ избра кой да ремонтира малките софийски гари за над 7 млн. лв.

Строителните дейности трябва да приключат през 2020 г.

Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ) избра кой да ремонтира гарите Подуяне, Искър и Казичене, които са част от най-натоварената линия в страната София – Пловдив. Проектът се финансира от ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 и е на стойност 5,4 млн. лева. Строителните дейности трябва да завършат през 2020 г.

По Обособена позиция 1: „Реконструкция на гаров комплекс Подуяне, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли, и упражняване на авторски надзор“

1. „Инфраструктурно строителство“ АД
Комплексна оценка: 100 т. 
Предложена цена: 2 903 166, 23 лв. без ДДС 

По Обособена позиция 2: „Реконструкция на гаров комплекс Искър, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли, и упражняване на авторски надзор“

1. „Консорциум Гара Искър 2018“ 
Участници в обединението: „Среги“ ООД и „ТИТ Инженеринг“ ЕООД
Комплексна оценка: 100 т.
Предложена цена: 1 212 239,00 лв. без ДДС 

По Обособена позиция 3: „Реконструкция на гаров комплекс Казичене, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли, и упражняване на авторски надзор“

1. „Сдружение Интерполис 2018“
Участници в обединението: „Интерполис“ ЕООД и „Инфра Роудс“ ЕООД
Комплексна оценка: 100 т.
Предложена цена: 1 113 651,51 лв. без ДДС 


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: финансиране | НКЖИ | ремонт | гари | Казичене | Подуяне | Искър

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини