Amazon засилва ролята си в Индия с инвестиция за $630 млн.

Компанията на Безос води тежка битка с компанията Flipkart в страната

Снимка: БТА
Amazon е инвестирала около 634 млн. долара в своите дъщерни дружества в Индия, тъй като гигантът в онлайн търговията иска да засили операциите си на един от пазарите, където отчита най-голям растеж, пише Reuters.

Документи, внесени в индийския търговски регистър, показват, че компанията е вложила парите в своите поделения за търговия на дребно, продажба на храни и разплащания. Засега американският гигант не уточнява за какво точно ще се използва финансовата инжекция.

Индия е сред последните „крепости“ на Amazon и е пазар от ключово значение за растежа на компанията. Основателят Джеф Безос се ангажира да похарчи над 5 млрд. долара на индийския пазар, където Amazon води тежка битка с компанията Flipkart, която е собственост на американската верига супермаркети Walmart.

Макар двете компании бързо да се разширяват в най-различни области като търговия с храна и разплащателни услуги, Amazon също така предлага в Индия своите услуги за стрийминг на видео и музикално съдържание.

Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Amazon | Индия | Джеф Безос | Flipkart | Амазон | Wallmart

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ