Revolut стартира бизнес операции в САЩ

Ежедневните потребители в България растат в сегашната ситуация на коронавирусна пандемия

Снимка: Revolut
Финтех компанията Revolut днес пусна финансовото си приложение и дебитна карта в САЩ. Новината идва в момент, когато хората по света масово остават изолирани по домовете си, а дигиталните разплащания изглежда значително по-полезни. Ситуацията видимо рефлектира и върху използването на приложението от българските му потребители.

Стартъпът, който цели да изгради единно приложение, от което крайните потребители да управляват всички свои финанси, вече има десетки хиляди потребители в САЩ, докато клиентите в Европа надминават 10 милиона. Възможността за мигновени преводи без такси между Европа и САЩ променя финансовото изживяване за милиони хора, особено за тези зад граница. 

Само в България финтех компанията разполага с близо 200 000 индивидуални потребители. Всеки един от тези потребители ще може да праща към и получава средства от свои роднини и познати в САЩ. По данни от различни източници сънародниците ни в САЩ наброяват между 200 000 – 500 000 души.

„Разходите за живот се увеличават непропорционално спрямо заплатите на хората. Сега повече от всякога потребителят трябва да знае какво точно постъпва към и излиза от сметката му. Крайният потребител трябва да разполага с нужните инструменти, които да му помогнат да управлява парите си по-удобно и прозрачно, и ние се радваме, че от днес даваме тази възможност на един от най-големи пазари в света“, заяви Ник Сторонски, основател и главен изпълнителен директор на Revolut. 

В контекста на глобалната криза около коронавируса от Revolut препоръчват дигитално разплащане там, където това е възможно, за да се ограничи контактът с физически банкноти.

Пред Economic.bg от компанията отбелязаха, че в сега, когато хиляди хора са по домовете си, при използването на Revolut се забелязват две важни динамики: категоричен ръст на ежедневните потребители, докато броят трансакции спада. "Това е разбираемо: ако съм в бара, всяко плащане ще бъде отделна трансакция, докато в момента поръчвам веднъж от онлайн магазин и до утре няма да трансактирам отново. Има покачване и на трансакциите между самите потребители”, обясняват още от компанията. 

Забелязва се и значителен ръст на запитванията към customer support. 

Какво може Revolut 

С натискането на един бутон потребителите на Revolut могат да блокират и отблокират картите си от приложението, да правят мигновени преводи към своите близки и познати, както и да се възползват от теглене на средства от банкомат без такси. Финтех приложението съща така дава възможност и за извършване на покупки онлайн чрез виртуални карти, които добавят допълнително ниво на сигурност при пазаруване онлайн. Компанията поддържа безконтактни разплащания и първа въведе Apple Pay на българския пазар през юни миналата година. 



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: САЩ | дигитални разплащания | български потребители | Revolut | бизнес операции | ежедневни потребители

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини