НКЖИ стартира образователна кампания по безопасност

Причината е опасната мода сред тийнейджърите на селфита и събирания в района на жп гарите, междугарията и прелезите

НКЖИ, съвместно с Държавната агенция за закрила на детето към Министерството на труда и социалната политика и „Холдинг БДЖ“ ЕАД, се включва в мащабна образователна кампания за разясняване на опасностите от нашумялата мода сред тийнейджърите на селфита и младежки събирания в района на гарите и междугарията.

Инициативата стартира с цел превенция и предотвратяване на инциденти с деца. Насочена е към учениците в тийнейджърска възраст и акцентира върху основната роля на родителите в тяхното възпитание.

На 18.12.2015 г. ще бъде проведена работна среща между страните – участници в кампанията, на която ще бъдат обсъдени конкретните мерки и действия с цел осигуряване на безопасна и сигурна среда за децата. Планирано е създаването на образователни листовки по темата и  провеждането на открити уроци в училищата по жп безопасност и безопасно преминаване на железопътните прелези.

Началото на кампанията се очаква да бъде поставено в началото на 2016 г., след ваканцията на учениците.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: училища | НКЖИ | гари | безопасност | младежи | МТСП | Powerball | The Center

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини