Мобилното приложение използва умна система за таксуване, съобразена с типовете билети на фериботната компания, която винаги гарантира най-добрата цена. По този начин TICKEY спестява на пътниците време, нуждата от пари в брой, чакане на опашки, затворени гишета или развалени вендинг машини.
TICKEY бе първият в историята български представител на световното предприемаческо състезание за технологични проекти в полза на обществото - Seedstars Summit. То се проведе за трета поредна година в Лозана, Швейцария, между 1 и 6 март. Там компанията се състезава с още 54 стартъпа и остана сред тримата финалисти за специалната награда от 500 000 долара на lastminute.com – организация, която подкрепя компании, фокусирани върху транспорта.
TICKEY бе първият в историята български представител на световното предприемаческо състезание за технологични проекти в полза на обществото - Seedstars Summit. То се проведе за трета поредна година в Лозана, Швейцария, между 1 и 6 март. Там компанията се състезава с още 54 стартъпа и остана сред тримата финалисти за специалната награда от 500 000 долара на lastminute.com – организация, която подкрепя компании, фокусирани върху транспорта.
Изпълнителният директор на lastminute.com – Фабио Канавале, обяви публично, че за в бъдеще ще си партнира с TICKEY за изграждане на цялостна концепция за по-ефективно и удобно пътуване в градовете.
От 1 до 3 март част от екипа на TICKEY участва в най-голямото изложение за иновации в транспорта – IT Trans. Там българската компания успя да впечатли посетители, конкуренти и потенциални клиенти с изключително удобното си решение, интелигентната система за таксуване и бързата интеграция на услугата.
От 1 до 3 март част от екипа на TICKEY участва в най-голямото изложение за иновации в транспорта – IT Trans. Там българската компания успя да впечатли посетители, конкуренти и потенциални клиенти с изключително удобното си решение, интелигентната система за таксуване и бързата интеграция на услугата.
За разлика от конкурентите си TICKEY не използва QR кодове, не е нужно да бъде въвеждана допълнителна информация, като дестинация, цена, банкова карта при всяка покупка. Това което заинтригува посетителите бяха именно тези предимства на приложението, както и времето за покупка на билет, потребителски насочения дизайн и лесната интеграция на системата.
Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.
Етикети:
Денят на Земята призова да кажем „не“ на пластмасата
Новият Закон за движение по пътищата: критики и предложения
Новият самолет за ултра дълги разстояния с първи полет
Ще наемем рекорден брой служители на Летище Варна през 2018 г.