Marriott купи Starwood, създавайки най-голямата хотелска верига в света

Днес сделката бе приключена

Marriott International днес приключи сделката по покупката на Starwood Hotels & Resorts Worldwide за $13 млрд. Компанията обедини своите брандове Marriott, Courtyard, Ritz Carlton и новите Starwood's Sheraton, Westin, W и St. Regis, съобщава CNBS.

В портфейла на веригата вече влизат 30 хотелски бранда, над 5800 обекта с 1,1 милиона стаи в над 110 държави. Към днешна дата Marriott изпреварва световната хотелска верига Hilton, която има 773 000 стаи в хотелите си.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide — една от най-големите компании в туристическия сектор. Тя управлява или сътрудничи с 1200 обекта по целия свят.

Войната на наддаване за хотелската верига в САЩ Starwood Hotels & Resorts приключи още през април тази година. Тогава китайската компания Anbang Insurance оттегли офертата си за $14 млрд. От Starwood пък още тогава потвърдиха, че приемат офертата на конкурентната верига Marriott International, която е за общо 13,3 млрд. долара кеш и акции.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: сделка | хотели | Marriott | сърца | опратори | бал на КРИБ | Apple Watch Series 4 | Google спира работа

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини