Храни, подходящи за хора, които спортуват

Те спомагат за по-добрите резултати при тренировка

Вероятно знаете, че определени храни спомагат за по-добрите резултати при тренировка. Нашето тяло и мускулни групи имат различни потребности и поради тази причина всяко упражнение се различава по интензивност. Разбира се, храната също има основна роля за нашата визия и общо състояние. Вижте кои храни и напитки ще засилят ефективността на вашия тренировъчен режим:


Кафе

Кафето е с доказана енергийна помощ и подобрител на ефективността. Освен това не дехидратира. Може да добавите и мляко, като така ще набавите въглехидрат и протеин.

Овесени ядки

Те съдържат фибри с ниско съдържание на мазнини и високо съдържание на бавно усвояващи се въглехидрати, подходящи за кръвната захар. Хубаво е да се консумират преди тежка тренировка.

Яйца

Отлична храна за възстановяване. Имат високо съдържание на протеини и намаляват апетита.

Кисело мляко

Подходящо е след тренировка, защото доставя протеина, необходим за изграждането на мускулите.

Ядки

Проучванията показват, че хората консумиращи ядки, живеят по-дълго и поддържат здравословно теглото ни. Консумирайте ги преди тренировка.

Сладки картофи

Отличен източник на витамин А, който е важен хранителен елемент. Те са подходящи за обяд. Съдържат диетични фибри и ниско съдържание на калории. 



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.

Източник: foodpanda

Етикети: храни | спорт

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини