Turkish Airlines рекламира България в Ливан

С цел да повиши интереса към страната, авиокомпанията организира информационна среща в Бейрут с български и ливански туристически агенции

12:56 23.03.2018
Авиопревозвачът Turkish Airlines популяризира България като туристическа дестинация в Ливан. Компанията организира редица информационни срещи по целия свят, последната от които се състоя преди броени дни в столицата на Ливан – Бейрут. На нея присъстваха български и ливански туристически агенции и туроператори, обединени от идеята да развият успешно партньорство по отношение на туризма.

Целта на срещата е била запознаване с качествата и красотите на нашата страна. На срещата са обсъдени възможностите за партньорство и повишаване на интереса към България като дестинация, като авиокомпанията е представила и пакетните си оферти за полети между двете държави. 

Към момента Turkish Airlines осъществява два полета дневно от Бейрут до Истанбул, откъдето пътуващите могат да достигнат до София за по-малко от час. 

„Вярваме, че България притежава всички предпоставки да се превърне в предпочитана дестинация и се стремим непрестанно да привличаме все по-голям туристически поток към страната – заяви г-н Мехмед Гюркайнак, генерален мениджър на Turkish Airlines България. "Забележителните природни дадености, благоприятният климат, богатата култура и интересните исторически обекти са само част от големите предимства на България като място за почивка, които изтъкнахме и на провелата се в Бейрут среща.“



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: България | туризъм | полети | Ливан | Turkish Airlines

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ