Българска компания става партньор на Lufthansa

Vayant ще доставя на авиопревозвача софтуер за търсене на самолетни билети за нуждите на немския пазар

Автор: Димитър Вучев

Българската софтуерна компания Vayant става технологичен партньор на Lufthansa – най-голямата авиокомпанията в Европа и петата по пазарен дял в света. Това съобщи водещото немско издание за туризъм FVW.

Vayant ще доставя на Lufthansa софтуер за търсене на самолетни билети за нуждите на немския пазар. По думите на представителите на българската компания услугата Pricing Cache надминава постигнатото за последните десетилетия от гигантите в бранша Amadeus, Travelport и Sabre, по отношение на своята гъвкавост и точност на резултатите.

Уникална характеристика на технологията на Vayant е възможността за гъвкаво търсене с подбрани за нуждите на крайните клиенти филтри – максимален бюджет, отворени дати, тематично търсене на дестинации и много други. Голямо предимство за операторите и агенциите е, че с Pricing Cache те не заплащат такси за достъп до данните за текущите цени на билетите, ако няма издаден билет.   

 „Стремим се непрекъснато да подобряваме нашите технологии и с Pricing Cache наистина надминахме конкуренцията. Главната ни цел е бизнес клиентите ни да разполагат с бърз, точен и достъпен софтуер за търсене на самолетни билети, който да води и до по-голямо удовлетворение за крайните потребители, пазаруващи самолетни билети онлайн“ заяви Боян Манев, директор бизнес развитие във компанията.

Първите туроператори, които вече се възползват от Pricing Cache за полети на Lufthansa, са едни от най-големите имена на немския и швейцарския пазар – Hotelplan, TUI и LTur. Клиенти на Vayant са също и Austrian Airlines, Air Europe и Air Baltic, както и множество туристически агенции.

 

Коментари: 0