Facebook тества нов бутон "Buy"
Идеята на компанията е потребителите да пазаруват без да напускат социалната мрежа

Социалната мрежа Facebook започна тестове на бутон Купи (Byu), благодарение на който потребителите ще могат да купуват продукти, рекламирани на сайта. Към момента достъп до новата функционалност имат ограничен брой потребители на територията на САЩ, предадоха световните медии.
Идеята на компанията е когато потребителят хареса дадена стока в реклама на страницата на даден бранд, да може да купи продукта без да се налага да излиза от Facebook. Разработчикът уверява, че при покупка няма да се предоставят на рекламодателите данни за банкови карти.
Потребителят сам ще може да реши дали да съхрани данните на банковата си сметка на сайта, в случай, че има намерение да пазарува в него отново. Така няма да се налага да въвежда два пъти информацията.
Facebook няма да взима никакви комисионни от продадените стоки, за разлика от останалите онлайн търговци. Паричните транзакции ще се извършват от външна компания, която е партньор на Facebook. За момента името й не се съобщава.