„Фолксваген” атакува Китай
Компанията ще има директор, който да отговаря за продажбите на този пазар
~ 1 мин.
Германския автомобилен концерн „Volkswagen” (Фолксваген) ще фокусира вниманието си към разширяване на продажбите в Китай.
Надзорния съвет на Volkswagen AG одобри създаването на нова позиция на борда на директорите в управлението на всички бизнес, свързани с Китай.
Най-големият производител на автомобили в Европа, която включва Volkswagen, Audi, Lamborghini, Porsche, Skoda и Bentley посочва в свое изявление, че отразява значението на Китай като най-големия автомобилен пазар в света.
Компанията е продала 2.3 млн. коли в Китай през миналата година, в резултат на което е записала 2.6 млрд. евро оперативна печалба. „Искаме по-нататъшно увеличаване на темпото ни там”, коментира главният изпълнителен директор Мартин Винтеркорн.