„Холдинг БДЖ“ със сертификат за система за управление
Ръководството цели да подобри параметрите на предоставяните транспортни услуги
"Холдинг БДЖ" ЕАД и двете му дъщерни дружества получиха сертификати за своите Системи за управление в съответствие с изискванията на международно признатия стандарт ISO 9001:2008. Стартирането на проекта за разработване и внедряване на Системите за управление в БДЖ Група, е стратегическо решение на висшето ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД, съобщиха от холдинга.
Ефикасното управление на процесите във всяка една организация осигурява предоставяне на качество за нейния краен клиент. Целта на внедряването на системите в Холдинга и в двете дружества е да се подобри управлението на процесите чрез прилагането на системен подход, което е основното изискване на стандарт ISO 9001:2008. Стремежът на ръководството на железопътния превозвач, е чрез внедряване на Системи за управление на качеството да подобри параметрите на предоставяните транспортни услуги и непрекъснато да удовлетворява все по-високите изискания на своите клиенти и партньори. Нововъведените Системи за управление осигуряват възможност за по-добро разбиране на изискванията на клиентите и други заинтересовани страни.
С внедряване на този тип управленска система в Холдинг БДЖ ЕАД и дъщерните дружества се постига ефективно управление на ресурсите и адекватен контрол на дейностите при предоставяне на предлаганите от тях услуги. Системите осигуряват правилното и своевременно протичане на оперативната информация, която е в основата на всички значими управленски решения на мениджърския състав във всяка организация.
Присъждането на сертификатите повишава международния имидж на Холдинг БДЖ ЕАД, БДЖ Пътнически превози ЕООД и БДЖ Товарни превози ЕООД и се явява доказателство пред всички наши партньори за надеждност и коректност на предлаганите от дружествата транспортни услуги.