Жалба срещу сметката спасява от спиране на тока
Захранването не се изключва и при споразумение за разсрочено плащане
Жалба срещу сметката за ток, спасява клиента от спиране на тока заради неплащанете й.
При изключване на електрозахранването за неплатена фактура ЕVN България съблюдава дали
даден клиент е подал жалба, касаеща неговата фактура. В случай, че клиент има подадена
жалба за фактурата си, дружеството не пристъпва към изключване, докато не приключи
проверката по случая и не се изпрати отговор до клиента, съобщиха от Енергото на Югоизточна България.
Всеки постъпил сигнал се разглежда индивидуално и се изпраща отговор до клиента. Не се извършва изключване и при положение, че клиентът е сключил споразумение за разсрочено плащане.
Във всяка издадена фактура е изписан срокът на следващо плащане, както и информация за това, кога се пристъпва към
преустановяване на електрозахранването.
След крайната дата на плащане дружеството не пристъпва към спиране на електрозахранването, а предоставя още 10 дни, в които клиентът може да заплати своята фактура със съответната лихва за забава, която е
нормативно регламентирана.
За улеснение на клиентите ЕVN България предлага безплатна услуга за уведомяване чрез sms
и имейл за предстоящо прекъсване на електроснабдяването поради забавено плащане. Всеки
един клиент може да се информира в денонощния телефонен център на ЕVN България по
всички въпроси, касаещи срокове за плащане, изключване и т.н.
Дружеството изразява своята готовност да извърши проверка
по всеки конкретен сигнал.