Kraft Foods пуска снакс, който изглежда като пастели
Кампанията е насочена към сезона известен като "обратно на училище" през септември и октомври
Kraft Foods ще се опита да се възползва от сезона известен като "обратно на училище" с пускането на снакс, който изглежда като пастели, пише The inquisiter. Kraft се е съюзил с добре познатия производител на пастели, Crayola, в магазинна промоция, която ще се проведе през октомври 2012 г.
Външната опаковка, проектирана от маркетинговата компания SoulSigh, прилича на кутия с пастели Crayola. Всяка отделна част на сиренцата е обвита да изглеждат като пастел в един от шестте традиционни цветове Crayola. Пакетът съдържа и талон за 3 долара за Crayola.
Според бранд мениджърът в Kraft Foods Марлене Шоуни, промоцията е насочена към "майки на 6 - до 12-годишни деца. Crayola се фокусира върху разгръщане на творчеството на детето. Тъй като Kraft и Поли-O String Cheese са здравословни закуски, които децата обичат, ние смятаме, че майките ще ги изберат защото те помагат на децата да се учат как да вземат интелигентни решения", категорична е Шоуни.
Докато родителите бъдат спокойни, че децата им се хранят със здравословно приготвено сирене без изкуствени добавки, критиците на масовия "детски" маркетинг могат да намерят тази промоционална кампания за малко прекалена. В отговор на всяка критика, Kraft казват: "Потребителите обичат опаковката, особено отделните цветни моливи, както и възможностите, които промоцията дава за онлайн презентация на детските рисунки".