McDonald's запази нивото на продажбите си през юли
Показателят обаче намалява чувствително в Азия и Близкия Изток
Продажбите на най-голяма верига за бързо хранене в света - McDonald's Corporation не са се променили през юли 2012 г. Това се казва в доклад на компанията, цитиран от Marketwatch. Според отчета в САЩ се отчита минимален спад от 0,1%, в Европа понижението е 0,6%, а общо за Азия, Близкия Изток и Африка свиването се усилва до 1,5%.
"Ангажирани сме с управлението на компанията в дългосрочен план и ще докажем печелившата си стратегия въпреки последните резултати", коментира Дон Томпсън, главен изпълнителен директор на McDonald's. "Нашият ръководен екип има опит в ефективното управление в трудни моменти", допълва шефът на компанията. Според него те остават фокусирани върху високото качество на храната, достъпните опции за хранене и удобството за клиентите.
Продажбите в Европа са се понижи с 0,6%, като силните резултати във Великобритания и Русия са компенсирали слабото представяне в Германия и някои от южноевропейските пазари. Минималното понижение в САЩ се дължи основно на промоционалните оферти, които компенсират намаленото търсене заради слабата икономика.
Азиатско-тихоокеанския регион, Близкия Изток и Африка отчитат общ спад от 1,5% през юли заради свития пазар в Япония и промяната на графика на празника Рамазан.